Energie

​Digitalizarea, cuvântul de bază în energie: Enel anunţă 200 de milioane de euro investiţii pentru a-şi aduce aproape 50% dintre clienţi "online"

​Digitalizarea, cuvântul de bază în energie: Enel...

Autor: Roxana Petrescu

22.11.2016, 11:32 819

La finalul anului 2019, aproape jumătate din baza de clienţi a Enel în România va avea în acasă un smart meter, gadget care permite un schimb real de informaţii între distribuitorul de energie şi client. În acest moment, Enel are în România 2,8 milioane de clienţi, circa 5% dintre aceştia având acum un contor inteligent. Pentru a realiza acest lucru, italienii vor aloca un buget de investiţii de 200 de milioane de euro până în 2019.

Mişcarea făcută de italieni vine în contextul în care Enel alocă 4,7 miliarde de euro la nivelul tuturor operaţiunilor pentru a-şi digitaliza activităţile, lucru care ar trebui să aducă o creştere de 1,6 miliarde de euro la nivelul EBITDA-ului la nivel de grup în perioada 2017-2019.

Enel este compania care asigură distribuţia şi furnizarea de energie în trei zone din România, Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO