Energie

Criza facturilor: Ministrul Energiei anunţă cum îşi pot recupera clienţii banii de la companii

Criza facturilor: Ministrul Energiei anunţă cum îşi...

Autor: Petru Mazilu

19.01.2022, 15:20 283

„Există procedură regulament special pentru aceste diferende între client şi furnizor, procedură stabilită de ANRE. Dacă diferenţa de sumă este mai mare de 100 de lei, atunci la cererea clientului, în termen de 5 zile, furnizorul are obligaţia de a efectua plata. Dacă diferenţa e mai mică de 100 de lei atunci se recuperează din factura următoare”, a explicat ministrul Virgil Popescu.

Guvernul a mai decis că furnizorii au obligaţia să recalculeze facturile fără a impune penalităţi în termen de 15 zile. De asemenea, în perioada de 15 zile, se suspendă inclusiv o eventuală plată a acestora, a mai spus ministrul Energiei.

În plus, pentru a preîntâmpina posibile eventuale abuzuri ale companiilor faţă de clienţi pe perioada aplicării ordonanţei de urgenţă de plafonare şi compensare sunt interzise debranşările, a precizat Virgil Popescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO