Companii

eMAG: În 2017, jumătate dintre comenzi au fost plasate de pe mobil

eMAG: În 2017, jumătate dintre comenzi au fost plasate...

Autor: Cristina Bellu

29.01.2018, 11:18 104

51% dintre comenzile plasate anul trecut pe eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, au fost plasate de pe dispozitivele mobile, iar 49% de pe desktop, potrivit datelor raportate de companie.

Procentul a fost mai ridicat în cazul noilor clienţi, astfel că, 60% dintre cei care au plasat pentru prima dată o comandă pe eMAG au făcut acest lucru de pe mobil.

Potrivit eMAG, jumătate dintre clienţii care au făcut cumpărături de pe dispozitive mobile au folosit aplicaţia dedicată.

„Am îmbunătăţit permanent aplicaţia eMAG. (...) Am îmbinat tehnologia – care ne simplifică şi ne îmbunătăţeşte viaţa considerabil – cu diversificarea continuă a gamei de produse, iar pentru clienţi totul a devenit foarte simplu. Estimăm că, până la sfârşitul anului, peste 75% dintre vizitele făcute pe eMAG vor fi de pe dispozitivele mobile”, spune Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology eMAG.

Anul trecut, 64% dintre vizite au fost făcute de pe smartphone-uri şi tablete. De asemenea, 2017 a fost primul an în care traficul provenit de pe dispozitive mobile a trecut lunar pragul de 60%.

Cei mai mulţi utilizatori care au folosit dispozitive mobile pentru a se informa şi pentru a face cumpărături au mai puţin de 40 de ani. 43% dintre aceştia au vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani, urmaţi de cei care au vârsta cuprinsă între 35 şi 44 de ani (30%).

Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitivele mobile au fost livrate în Bucureşti,  Constanţa, Cluj, Timiş, Iaşi, Prahova, Ilfov, Braşov, Argeş, Dolj.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO