Companii

eMag aşteaptă comenzi de 250 de mil. lei atât pentru produsele vândute direct de eMag, cât şi pentru cele vândute de magazinele din marketplace de Black Friday

Tudor Manea, directorul general al eMag: Un studiu arată că 11,8 mil. de români ştiu de existenţa Black Friday, adică 80% din populaţia adultă a României, iar 7 milioane au spus că vor să cumpere ceva cu această ocazie

Tudor Manea, directorul general al eMag: Un studiu arată că 11,8 mil. de români ştiu de existenţa Black Friday, adică 80% din populaţia adultă a României, iar 7 milioane au spus că vor să cumpere ceva cu această ocazie

Autor: Bianca Dorobanţu

15.11.2016, 00:06 710

eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa din România, şi-a bugetat să vândă peste 800.000 de produse de Black Friday (vineri, 18 noiembrie) şi estimează o valoare a comenzilor de 250 de milioane de lei pentru întreaga platformă online, unde 2.000 de ma­gazine partenere îşi listează produ­sele. Repre­zentanţii companiei nu au precizat însă ponderea vân­zărilor proprii din această sumă. 

De Black Friday, ziua celor mai mari reduceri din an aflată la a şasea ediţie, eMag va avea peste un milion de pro­duse în ofertă, iar reducerile anun­ţate vizează produse precum tele­vizoare, telefoane, laptopuri, frigi­dere, maşini de spălat, produse pentru îngrijire personală şi cosmetice, jucării, cărţi, produse pentru casă şi grădină, articole sportive sau produse pentru maşină.

„Aşteptarea este mare, există un număr mai mare de oameni care ştiu de acest eveniment, care vor să cumpere. De Black Friday oamenii îşi permit să cumpere lucruri pe care în timpul anului nu şi le-ar per­mite sau cumpără cei care vor să aibă şi mai multe pro­duse”, a decla­rat Iulian Stanciu, CEO al eMag.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO