Companii

eMAG a investit 5 mil. euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza: vânzări de 200-250 mil. euro anual în prezent

Pentru a lansa acest concept, eMAG a investit peste 5 milioane de euro în tehnologie, operaţiuni şi într-un depozit frigorific propriu.

Pentru a lansa acest concept, eMAG a investit peste 5 milioane de euro în tehnologie, operaţiuni şi într-un depozit frigorific propriu.

Autor: Cristina Roşca

22.10.2021, 00:05 1030

EMAG, cel mai mare retailer online local, a intrat în comerţul alimentar virtual cu propriul concept, ce poartă numele de Freshful. Este vorba de un hipermarket online ce mizează pe produse proaspete şi pe livrare rapidă. Pentru a lansa acest concept, eMAG a investit peste 5 milioane de euro în tehnologie, operaţiuni şi într-un depozit frigorific propriu.

Ziarul Financiar a scris anterior că eMAG pregăteşte un proiect ca alternativă online la supermarketuri. Freshful, serviciu disponibil momentan în Bucureşti şi Ilfov, are în ofertă 18.000 de articole - fructe, legume, carne, lactate, articole de uz casnic - de la producători locali sau internaţionali. Miza sunt însă producătorii şi fermierii locali, atât cei care au produse obişnuite, cât şi cei care au în ofertă articole eco sau bio.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO