Companii

eMAG a investit 5 mil. euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza: vânzări de 200-250 mil. euro anual în prezent

EMAG, cel mai mare retailer online local, a intrat în comerţul alimentar virtual cu propriul concept, ce poartă numele de Freshful. Este vorba de un hipermarket online ce mizează pe produse proaspete şi pe livrare rapidă. Pentru a lansa acest concept, eMAG a investit peste 5 milioane de euro în tehnologie, operaţiuni şi într-un depozit frigorific propriu.

Ziarul Financiar a scris anterior că eMAG pregăteşte un proiect ca alternativă online la supermarketuri. Freshful, serviciu disponibil momentan în Bucureşti şi Ilfov, are în ofertă 18.000 de articole - fructe, legume, carne, lactate, articole de uz casnic - de la producători locali sau internaţionali. Miza sunt însă producătorii şi fermierii locali, atât cei care au produse obişnuite, cât şi cei care au în ofertă articole eco sau bio.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.