Companii

Efectele scumpirii materiilor prime încep să se vadă. Milca, un producător de uşi pentru garaj cu afaceri de 40 mil. lei: Vom duce creşterile materiilor prime către preţul plătit de clienţi, ceea ce poate genera încetinirea cererii

Antreprenori locali

Ciprian Oprea, CEO şi acţionar Milca: Anul 2020 a fost unul provocator, în primul rând din cauza incertitudinii din piaţă, a riscurilor sanitare, a blocării lanţului de aprovizionare.

Ciprian Oprea, CEO şi acţionar Milca: Anul 2020 a fost unul provocator, în primul rând din cauza incertitudinii din piaţă, a riscurilor sanitare, a blocării lanţului de aprovizionare.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.02.2021, 17:15 203

♦ În 2020, Milca a înregistrat o cifră de afaceri cu aproximativ 20% mai mică faţă de anul precedent, când raportase 42,6 mil. lei.

Anul 2021 se prefigurează a fi dificil de gestionat de companii, mai ales de cele din construcţii, care se confruntă cu creşteri majore ale preţurilor la materii prime, spune Ciprian Oprea, CEO şi acţionar al companiei Milca, un pro­du­cător de uşi pentru garaj.

„Anul 2021 este unul care pare mai pe­riculos din punct de vedere al busines­sului. Preţurile materialelor pe care le uti­lizăm – oţel, aluminiu, PVC – au cres­cut ameţitor, ceea ce ne va obliga să tri­mi­tem aceste creşteri către clienţi. Cum nu ştim cât o să putem să absorbim noi din această creştere şi cât vor fi clienţii dis­puşi să o accepte, această majorare poa­te genera înceti­ni­rea cererii, iar ur­mă­torul pas firesc va fi de reducere a volu­me­lor, ceea ce va forţa şi mai mult ajus­tarea costurilor“, spune Ciprian Oprea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO