♦ În 2020, Milca a înregistrat o cifră de afaceri cu aproximativ 20% mai mică faţă de anul precedent, când raportase 42,6 mil. lei.
Anul 2021 se prefigurează a fi dificil de gestionat de companii, mai ales de cele din construcţii, care se confruntă cu creşteri majore ale preţurilor la materii prime, spune Ciprian Oprea, CEO şi acţionar al companiei Milca, un producător de uşi pentru garaj.
„Anul 2021 este unul care pare mai periculos din punct de vedere al businessului. Preţurile materialelor pe care le utilizăm – oţel, aluminiu, PVC – au crescut ameţitor, ceea ce ne va obliga să trimitem aceste creşteri către clienţi. Cum nu ştim cât o să putem să absorbim noi din această creştere şi cât vor fi clienţii dispuşi să o accepte, această majorare poate genera încetinirea cererii, iar următorul pas firesc va fi de reducere a volumelor, ceea ce va forţa şi mai mult ajustarea costurilor“, spune Ciprian Oprea.