Companii

Edvin Abdulachim, Altex: În 2021 vom continua planul de transformare a magazinelor în centre de retail integrate

♦ Retailerul electroIT are peste 120 de magazine fizice, cele mai multe sub brandul Altex, dar şi câteva zeci sub marca Media Galaxy ♦ Acestora li se adaugă două unităţi online, câte una pentru fiecare brand.

În 2021, ca şi în anii trecuţi, retailerul electroIT Altex, liderul pieţei de profil din România, va paria pe un model de business omnichannel (un mix de on şi offline). Totodată, compania va miza pe transformarea magazinelor în huburi logistice, astfel că îşi va extinde gama de pro­duse dincolo de tele­vizoare, maşini de spălat şi alte bunuri electroIT.

„Anul acesta o să continuăm planul de trans­formare a maga­zi­nelor în centre de retail inte­grate. Ne vom con­centra mai mult pe îm­bu­nătăţirea serviciilor om­ni­channel, dar şi pe aut­o­matizarea şi digita­lizarea activităţilor ope­ra­ţionale şi de suport.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.