Companii

După cehi, berea cu arome îi cucereşte pe români: Heineken lansează Ciuc Natur Radler, 63% limonadă, 37% bere

 După cehi, berea cu arome îi cucereşte pe români: Heineken lansează Ciuc Natur Radler, 63% limonadă, 37% bere

Autor: Ioana David

09.04.2012, 12:29 466

Heineken, al doilea producător de bere de pe piaţa locală după cifra de afaceri, a lansat Ciuc Natur Radler, o bere inspirată de o reţetă germană, care înseamnă 63% limonadă şi 37% bere Ciuc Premium şi care conţine 1,9% alcool. Berea este deja în magazine în ambalaje de sticlă şi doză de 0,5 litri.

Tendinţa berilor cu arome se manfestă în România în ultima perioadă însă şi la nivelul întregii Europe. Spre exemplu, cehii, cândva foarte mândri de berea lor demnă de a deveni o marcă înregistrată se arată disponibili pentru a încerca şi alte arome, chiar şi aroma de banane, se arată într-o analiză a Bloomberg. Iar producătorii precum SABMiller, Heineken sau StarBev, sunt gata să răspundă dorinţelor clienţilor, mai ales într-un moment în care piaţa este afectată de criză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO