Companii

După blugi şi adidaşi, rabla la parfumuri: Mergi cu sticla goală de parfum şi primeşti reducere de 20% la unul nou

După blugi şi adidaşi, rabla la parfumuri: Mergi cu sticla goală de parfum şi primeşti reducere de 20% la unul nou

Autor: Cristina Rosca

10.04.2012, 18:35 1638

Lanţul de parfumerii Douglas a lansat un program de tip Rabla pentru parfumuri: vii cu sticla goală de parfum şi primeşti reducere de 20% la unul nou. Această promoţie se aplică pentru brandurile Boss, Giorgio Armani, Calvin Klein, Diesel, Davidoff, Cacharel, Jean Paul Gautier şi Lacoste.

Promoţia, valabilă în toate cele 11 magazine ale reţelei, nu are o dată limită de finalizare, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.

O astfel de promoţie este o armă utilizată de companii pentru a-şi majora vânzările. În 2010, ultimul an pentru care există informaţii financiare, Douglas a obţinut afaceri de 30 mil. lei (7 mil. euro), în creştere cu 25% faţă de 2009.

După programele "Rabla" la maşini, electrocasnice, haine şi încălţări a venit rândul parfumurilor. Lee Cooper, reţeaua de magazine care comercializează articole din jeans, a lansat în toamna lui 2009 un program de reînnoire a garderobei care implica o "reducere de 100 de lei la orice pereche de jeans cumparată dacă aduci de acasă o pereche veche". La momentul respectiv, brandul era adus pe piaţă de compania LCR Jeans, intrată acum în insolvenţă. Lee Cooper a reintrat în toamnă pe piaţa, adus de Kenvelo.

Modelul a fost utilizat la jumătatea lui 2009 şi de Intersport, unul dintre cei mai importanţi retaileri de articole sportive la nivel local, care a inaugurat promoţia cu 20% reducere pentru pantofii sport dacă cel care intră în magazin îşi lasă la coş perechea de pantofi folosită.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO