Companii

După Afaceri. Cum s-au adaptat brandurile de bijuterii în pandemie? Piesele cu volume generoase au apărut în prim-plan, jucând parcă rolul de armură contemporană. „Bijuteriile au avut mereu o mare putere simbolică. Sunt acele accesorii pe care le încarci cu experienţe şi amintiri ale unui moment sau unui loc“

Bijuteria în vreme de pandemie a devenit armură contemporană, volumele spectaculoase luând locul cuminţeniei minimaliste care pusese stăpânire pe acest „tărâm“. Alături de caracterul oricum cvasi-permanent, această transformare estetică a bijuteriei a fost ca un sprijin pentru fragilitatea personală pe care am conştientizat-o aproape obligaţi. „La începutul acestui an, ne aflam deja într-o perioadă de revival al anilor ‘90, cu accent pe bijuterii vizibile, lanţuri groase, zale mari şi o opulenţă asumată. Dar pe fondul lunilor care au urmat si al anxietăţii crescute, am simtit bijuteriile devenind un soi de armură împotriva vremurilor. Iar trecerea a fost vizibilă către piesele «puternice» din metal masiv, cu volume spectaculoase şi forme geometrice reinterpretate în contrast cu minimalismul ultimilor ani“, spune Ioana Pascal, fondatoarea magazinului de bijuterii Obsidian.

Astfel, în mod complet neaşteptat, reacţia „consumatorilor“ de bijuterie în această perioadă a fost foarte bună, mulţi dintre ei alegând să facă astfel de investiţii, în primul rând datorită încărcăturii emoţionale pe care o poţi imprima unei achiziţii de acest fel.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.