Companii

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: O familie din Odorheiu Secuiesc a creat un brand de palincă şi ţinteşte afaceri anuale de 100.000 de euro

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: O familie din...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

06.10.2021, 17:20 465

Palinca Jamy a apărut ca business pentru prima dată în 2015, pentru a valorifica fructele din regiune ca materie primă.

Familia Rezsö din Odorheiu Secuiesc a pornit de la un cazan cu o valoare cât cea a unui autoturism de lux, câ­teva instalaţii şi un spaţiu de funcţionare şi a dat viaţă bran­dului de palincă Jamy, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium.

„Jamy este o manufactu­ră de familie, un craft dis­tillery, cu o cifră de afaceri de 40.000 de euro în 2020. Targetul este de 100.000 de euro anual, cu un profit net de 10%. Anga­jaţii sunt mem­brii familiei şi rare­ori, toam­na, la prepararea gu­tu­iului, avem nevoie de for­ţă de muncă externă sezonieră“, spune Szöcs Rezsö, unul din­tre cei care scriu povestea Jamy.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO