Companii

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: De la birou la maşina de cusut. Andreea Teiuşanu, o tânără cu experienţă în IT, a dezvoltat un brand de borsete pe care le vinde online

O borsetă ŢUŢ pentru adulţi costă 100 de lei, iar una pentru copii 75 de lei.

O borsetă ŢUŢ pentru adulţi costă 100 de lei, iar una pentru copii 75 de lei.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

09.02.2021, 17:40 142

♦ Andreea a început proiectul ŢUŢ pentru că, după cinci ani petrecuţi în corporaţie până în februarie 2019, simţea o nevoie acută de creativitate în viaţa ei.

Andreea Teiuşanu, o tânără cu experienţă în IT, a intrat pe nişa antrepre­no­riatului şi a dezvoltat, în paralel cu jobul în cor­poraţie, brandul de borsete ŢUŢ, scrie re­vista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium.

„Îmi amintesc că am primit prima mea borsetă de la prietena mea cea mai bună când eram în fa­cul­tate. Deci prin 2016, pe vre­mea când bor­se­tele erau foar­te greu de găsit. Le gă­seai în Va­ma Veche şi la câ­te­va magazine pe care le nu­mărai pe degete în Bu­cureşti. Cu toate aces­tea, ele au rămas în aten­ţia noastră şi şi-au aştep­tat cuminţi pe­ri­oa­da de come back“, spu­ne Andreea Teiuşanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO