Companii

Dragoş Sîrbu, CEO Flanco: Scenariul optimist arată azi că vom termina anul la nivelul lui 2018. Dacă vom reuşi asta, va fi un an foarte bun ţinând cont de contextul actual

ZF 15 minute cu un antreprenor

Dragoş Sîrbu,CEO al Flanco: Nu am renunţat la nicio investiţie. Cred că vom termina anul cu 155 de magazine dacă situaţia rămâne în parametrii actuali. Dacă nu, lucrurile sunt adaptabile. Sincer să fiu nu mai lucrăm cu un buget. Cifrele din 2019 sunt total irelevante, trăim o altă lume. Iar bugetul actual îl adaptăm lună de lună.

Dragoş Sîrbu,CEO al Flanco: Nu am renunţat la nicio investiţie. Cred că vom termina anul cu 155 de magazine dacă situaţia rămâne în parametrii actuali. Dacă nu, lucrurile sunt adaptabile. Sincer să fiu nu mai lucrăm cu un buget. Cifrele din 2019 sunt total irelevante, trăim o altă lume. Iar bugetul actual îl adaptăm lună de lună.

Autor: Cristina Roşca

05.07.2020, 12:02 251

Retailerul electro-IT Flanco este al doilea jucător din piaţă cu afaceri de 1,2 mld. lei (250 milioane euro) anul trecut, în creştere cu 13% faţă de 2018. Compania are peste 150 de magazine pe plan local, amplasate atât stradal, cât şi în malluri sau parcuri de retail.

Dragoş Sîrbu, CEO-ul retai­lerului de electro-IT Flanco, spune că pandemia a adus o serie de schimbări la nivel de piaţă şi de economie, schimbări menite să îşi pună amprenta asupra consumatorilor şi a businessului pe termen lung. În ceea ce priveşte afacerea pe care o conduce, el e de părere că în scenariul cel mai optimist businessul din 2020 va fi la nivelul celei din 2018, când a sărit pragul de 1 mld. lei.

„Funcţionăm cu toate magazinele cam de două săptămâni (din 15 iunie de când s-au deschis mallurile – n.red.). În perioada de blocaj multe unităţi au fost închise, excepţie făcând maga­zinele stradale.“

Uitându-se în ur­mă la aceste luni el afir­mă că e o pe­ri­oa­dă pe care a estimat-o destul de pesimist, văzând-o neagră chiar. În realitate însă, a fost ceva mai bine. A fost grea, dar mai bună decât a estimat-o compania şi sunt trei motive care stau în spatele acestui lucru. În primul rând, vânzarea pe canale digitale a explodat efectiv. O parte din vânzările din offline s-a mutat în online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO