Macromex, cea mai mare afacere românească din sectorul de distribuţie, a terminat primul semestru cu o cifră de afaceri mai mare cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, conform datelor furnizate de companie. Astfel, compania continuă trendul crescător, după ce în 2018, cifra de afaceri a distribuitorului a ajuns la 762 mil. lei (164 mil. euro).
„Această creştere a fost determinată în special de o evoluţie pozitivă a brandului propriu Edenia, care a depăşit performanţa anului trecut cu 24%, dar şi a canalului HoReCa, cu o evoluţie de Ă22% versus anul trecut“, a spus Albert Davidoglu, chief operating officer (COO) în cadrul Macromex, companie controlată de antreprenorul Dan Minulescu.
Macromex este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de distribuţie, dar are un model diferit faţă de competitori, având în vedere că o parte din produse sunt branduri proprii realizate de companie în colaborare cu producători din România şi din străinătate.
Macromex are în portofoliu branduri proprii precum Corso şi La Strada (îngheţată), Edenia (produse din carne, de patiserie sau legume congelate), dar şi mărci partenere precum La Lorraine (panificaţie congelată) sau Philadelphia (lactate).