Companii

Distribuitorul Macromex, afaceri mai mari cu 13% în S1/2019

Antreprenori locali

Al­bert Davidoglu, chief operating officer în ca­drul Macro­mex

Al­bert Davidoglu, chief operating officer în ca­drul Macro­mex

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.07.2019, 00:07 1240

Macromex, cea mai mare afacere românească din sec­to­rul de distri­bu­ţie, a terminat primul semestru cu o cifră de afa­ceri mai mare cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului pre­cedent, conform datelor furnizate de companie. Astfel, com­pania continuă trendul crescător, după ce în 2018, cifra de afaceri a distribuitorului a ajuns la 762 mil. lei (164 mil. euro).

„Această creştere a fost determinată în special de o evo­lu­ţie pozitivă a bran­du­lui propriu Edenia, care a de­păşit perfor­manţa anului tre­cut cu 24%, dar şi a cana­lului HoReCa, cu o evoluţie de Ă22% versus anul trecut“, a spus Al­bert Davidoglu, chief operating officer (COO) în ca­drul Ma­cro­mex, companie controlată de antreprenorul Dan Minulescu.

Macromex este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de distribuţie, dar are un model diferit faţă de com­pe­titori, având în vedere că o par­te din produse sunt bran­duri proprii realiza­te de com­panie în cola­bo­rare cu pro­du­că­tori din Ro­mâ­nia şi din străi­nătate.

Macromex are în por­to­foliu branduri pro­prii precum Corso şi La Strada (înghe­ţată), Ede­nia (produse din carne, de patiserie sau legume congelate), dar şi mărci partenere precum La Lorraine (panificaţie congelată) sau Philadelphia (lactate).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO