Companii

Distribuitorul de furaje Agroland îşi extinde reţeaua de retail cu patru unităţi

Distribuitorul de furaje Agroland se extinde reţeaua de retail cu patru unităţi

Foto: Shutterstock

Autor: Gabriel Razi

07.02.2012, 17:15 792

Firma Agroland, cu afaceri în domeniul comerţului cu animale şi furaje, vizează în acest an extinderea reţelei de retail cu patru unităţi noi şi semnarea a 16 contracte de franciză noi. Investiţia în extinderea magazinelor proprii se ridică la 150.000 de euro.

"Cea mai mare realizare pentru noi va fi atunci când vom putea pune în contact micii producători împreună cu clienţii pentru aceste produse obţinute în sistem gospodăresc. Cea mai mare parte din piaţă va suferi din cauză că preţurile la materiile prime fluctuează major", a declarat Horia Cardoş, director general Agroland.

Primele două magazine din cele patru vizate pentru a fi deschise în acest an sunt deja operaţionale în Râmnicu-Vâlcea şi Băileşti, urmând ca până la sfârşitul lunii viitoare să fie deschise încă două magazine în Craiova şi Târgu Jiu.

Extinderea reţelei de retail va fi unul din motoarele care va asigura creşterea rulajelor la 12,5 milioane de euro până la sfârşitul anului. În 2011 Agroland a avut afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de anul precedent, potrivit estimărilor companiei.

Agroland vinde anual animale şi hrană pentru animale către 300.000-400.000 de clienţi mici din mediul rural prin intermediul unei reţele de magazine mici de tip sătesc, deţinute de companie sau operate în franciză.

Pe piaţa locală de nutreţuri pentru animale şi aditivi furajeri Agrolant intră în competiţie cu jucători precum DSM, Alltech, Konnect, Guyomarc'h sau Kemirom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO