Companii

Discounterul olandez Action, care vinde doar produse non-food, se uită să intre pe piaţa locală. „Nu am luat o decizie dacă şi când Action va deschide magazine în România. Vom comunica la timpul potrivit acest lucru“

Compania Action, lansată acum aproape 20 de ani, activează în prezent pe mai multe pieţe din Europa, în special din Occident, dar e prezentă şi în Polonia şi Cehia.

Compania Action, lansată acum aproape 20 de ani, activează în prezent pe mai multe pieţe din Europa, în special din Occident, dar e prezentă şi în Polonia şi Cehia.

Autor: Cristina Roşca

17.08.2021, 10:00 4222

Retailerul de produse non-food Action, originar din Olanda, s-a uitat recent la piaţa din România. Mai exact, grupul a tri­mis exe­cutivi în recunoaştere pentru a ve­dea o serie de centre comerciale, parcuri de retail şi alte proiecte în dezvoltare, spun sursele din piaţă.

Olandezii nu au semnat însă contracte de chirie, adaugă sursele, pandemia putând fi de vină pentru amânarea deciziei de a intra în România.

„Nu am luat o decizie dacă şi când Ac­tion va deschide magazine în România. Vom co­munica la timpul potrivit acest lucru“, au răs­puns reprezentanţii retailerului la soli­citarea ZF privind o posibilă venire pe plan local.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO