Companii

Diana Balaci, fondator centrul educaţional Intelligence Center: Cursurile online stimulează copiii să folosească internetul în scopuri educative şi să utilizeze diferite aplicaţii într-un mod productiv

Diana Balaci, fondator centrul educaţional Intelligence...

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.04.2020, 18:27 156

Diana Balaci, fondatoarea centrului educaţional Intelligence Center din Bucureşti, afirmă că, cursurile online dedicate copiilor cu vârste începând cu 4 -5 ani, deoarece îi menţine pe copii în contact cu cadrele didactice şi cu ceilalţi colegi şi îi ajută să înveţe cum să folosească internetul în scopuri educative.

„Participând la cursuri online nu pierd din procesul instructiv-educativ, sunt stimulaţi să folosească internetul în scopuri educative, li se oferă noutate şi materiale surprinzătoare în această variantă, sunt susţinuţi în permanenţă de către profesori, învaţă să utilizeze diferite aplicaţii într-un mod productiv (cum ar fi e-mailul)”, a spus pentru ZF Diana Balaci.

Ea a adăugat că înscrierea copiilor la cursuri online, în această perioadă, ajută şi relaţia dintre părinte - copil, „fiindcă tot acest proces oarecum nou de învăţare necesită şi implicarea părinţilor în research-ul online făcut de copil, în realizarea temelor, în diferite jocuri.”

Centrul educaţional Intelligence Center şi-a mutat activitatea în mediul online în această perioadă, ca multe alte businessuri antreprenoriale active în diverse domenii, astfel că, în prezent, în jur de 40-50 de copii cu vârste începând cu 4-5 ani participă la cursuri de limbi străine, de susţinere şi dezvoltare personală sau alte cursuri.

„Noi desfăşurăm o serie complexă de cursuri, de la limbi străine până la activităţi sportive şi artistice, însă cursul de engleză, de dezvoltare personală, cursul de experimente şi cursul de actorie sunt patru dintre cele mai cerute. În fiecare zi apar copii care doresc să se înscrie la un curs sau altul”, a spus Diana Balaci.

Până în prezent, din cei aproximativ 50 de copii înscrişi, majoritatea au optat pentru cursurile de limbi străine, pentru meditaţii la diferite materii, dar şi pentru cursuri de susţinere şi dezvoltare personală.

„De asta au nevoie copiii acum, să nu piardă noţiunile învăţate, să nu regreseze, să nu oprească procesul educativ, dar şi de susţinere emoţională, mentală.”

De asemenea, una dintre diferenţele dintre cursurile organizate online şi cele desfăşurate în sălile de clasă este reprezentată de numărul de copii care participă la un singur curs, urmată de materialele didactice folosite.

„În varianta online se lucrează pe diferite platforme cu grupuri mici, de 4 - 5 copii”, a spus Diana Balaci.

Fondatoarea Intelligence Center spune că această perioadă de carantină, care a dus la închiderea uşilor instituţiilor educaţionale pentru a limita răspândirea coronavirusului, ar putea aduce schimbări de percepţie în ceea ce priveşte folosirea internetului de către copii.

 

„Mulţi nu priveau foarte pozitiv accesul copiilor în această lume virtuală, însă, acum se pare că este şi ea folositoare pentru cei mici, îi ajută să aibă acces la învăţare, să ţină pasul. Cred că există posibilitatea ca după această criză să se dezvolte diferite programe care includ prezenţa internetul şi aparatelor specifice – tablete, laptopuri - în diferite grădiniţe, şcoli de pretutindeni, atât în zona rurală cât şi în zona urbană”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO