Companii

Diana Baicu, Top Line: Produsele distribuite de noi se regăsesc în peste 5.000 de clinici şi saloane de înfrumuseţare, mai mult de jumătate din totalul existent în România

Diana Baicu, director general şi acţionar Top Line: În pandemie, Top Line s-a reinventat. Consolidarea activităţii comerciale şi expansiunea businessului, precum şi investiţiile în optimizări logistice şi digitalizare erau în plan şi au fost realizate în 2020, chiar dacă nu a fost tocmai uşor în perioada de lockdown.

Diana Baicu, director general şi acţionar Top Line: În pandemie, Top Line s-a reinventat. Consolidarea activităţii comerciale şi expansiunea businessului, precum şi investiţiile în optimizări logistice şi digitalizare erau în plan şi au fost realizate în 2020, chiar dacă nu a fost tocmai uşor în perioada de lockdown.

Autor: Cristina Roşca

27.05.2021, 16:20 441

 Pe lângă România, Top Line activează de nouă ani pe piaţa din Bulgaria, asigurând distribuţia de aparatură şi produse profesionale şi de retail  De doi ani se află şi în Republica Moldova, urmând ca anul acesta să se extindă şi în Ungaria. 

Compania Top Line a fost lansată pe piaţa din România în 1996, într-un moment în care industria de înfrumuseţare profesională autoh­tonă era abia la început de drum. Circa 25 de ani mai târziu, produsele şi tehologia distribuită de Top Line se regăsesc în peste 5.000 de clinici şi saloane de înfrumuseţare, mai mult de jumătate din totalul existent în ţară astăzi.

„A fi primul într-o piaţă este o mare opor­tu­nitate, dar vine întotdeauna cu multe provocări. Edu­caţia a fost cea mai importantă provocare pen­tru noi: educaţia pentru profesionişti, educaţia pen­tru consumatorii de frumuseţe şi, bineînţeles, edu­caţia financiară a partenerilor noştri“, spune Diana Baicu, director general şi acţionar Top Line.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO