În 2020, veniturile DHL din e-commerce s-au dublat faţă de anul anterior.
Oana Mandicescu, director comercial al companiei de logistică şi curierat DHL Express Romania, spune că anul 2020 a reprezentat o creştere semnificativă a volumelor din e-commerce, ceea ce a generat o creştere a afacerilor de circa 20%, faţă de 2019.
„Veniturile DHL Express Romania au înregistrat o creştere de aproximativ 20% faţă de 2019, cea mai importantă creştere înregistrată în ultimii ani de companie, pe fondul creşterii volumelor din e-commerce şi a produsului nostru DHL Import Express“, spune pentru ZF Oana Mandicescu, director comercial DHL Express Romania.
Încă de la decretarea stării de urgenţă în România, compania DHL a reuşit să se adapteze noilor condiţii de lucru, astfel că funcţiile suport, inclusiv departamentul de customer service, au început să lucreze de acasă, în timp ce departamentul operaţional şi angajaţii din centrele de expedieri au fost echipaţi corespunzător pentru continuarea procesului de preluare şi livrare a coletelor.