Companii

Dezvoltarea turismului şi creşterea puterii de cumpărare vor accelera creşterea pieţei HoReCa cu 9% în următorii patru ani. România este a doua ţară ca ritm de creştere estimat pentru perioada următoare

Fiecare inaugurare de mall, centru comercial sau parc de retail vine la pachet cu deschiderea de restaurante şi cafenele sau baruri.

Fiecare inaugurare de mall, centru comercial sau parc de retail vine la pachet cu deschiderea de restaurante şi cafenele sau baruri.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.07.2017, 00:06 348

Vânzările din sectorul food & beverage vor creşte cu aproximativ 9% în următorii patru ani, potrivit unui raport realizat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield. Ritmul va accelera comparativ cu ultimii patru ani, când avansul a fost de circa 7,2%. Analiza ia în calcul consumul de alimente şi băuturi din baruri, restaurante, cafenele, gelaterii sau fast-food-uri. Astfel, România este a doua ţară ca ritm de creştere estimat pentru perioada următoare, situându-se după Turcia, pentru care estimarea de creştere se apropie de 10%. Raportul analizează situaţia acestui sector în peste 20 de ţări din Europa, atât din regiune, cât şi din Occident. Pe primele locuri se află doar ţări din estul şi centrul Europei. De altfel, România a fost tot pe a doua poziţie în funcţie de ritmul de creştere din ultimii patru ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO