Companii

Dent Estet, parte din grupul MedLife, rămâne liderul pieţei de stomatologie după ce a raportat afaceri 67 mil. lei în 2020, plus 5%. “Am ieşit mai puternici din această perioadă de pandemie şi suntem pregătiţi să ne continuăm planurile de extindere şi dezvoltare la nivel naţional”

Dent Estet, parte din grupul MedLife, rămâne liderul...

Autor: Cristina Bellu

12.03.2021, 14:06 4511

Dent Estet, operatorul de servicii stomatologice controlat de MedLife, încheie 2020 cu afaceri de 67 milioane lei, în creştere cu 5% faţă de 2019, păstrându-şi astfel poziţia de lider în piaţa locală a serviciilor stomatologice.

„Anul trecut a reprezentat o adevărată provocare pentru întreaga piaţă de stomatologie din România, şi nu numai. Obiectivul nostru major a fost siguranţa pacienţilor (...) 2020 a reprezentat, totodată, anul unui parteneriat istoric pentru medicina dentară din România. Am devenit parte a MALO Dental International, cea mai puternică reţea de clinici specializate în implantologie din lume, cu acoperire în 20 de ţări. Am pus, astfel, România pe harta implantologiei mondiale.”, spune Oana Taban, fondator şi director general al grupului Dent Estet.  

Deşi 2020 a fost un an marcat de o criză fără precedent în sănătate, clinicile stomatologice fiind închise complet timp de două luni în baza Ordonanţei Militare din martie, ritmul de dezvoltare a grupului nu a fost afectat, compania continuându-şi strategia de extindere la nivel naţional, prin preluarea pachetului majoritar de acţiuni al Krondent, din Braşov, clinică recunoscută la nivel naţional prin supra-specializarea în tratamente dentare cu laser.

În momentul de faţă reţeaua Dent Estet numără 11 clinici care acoperă o suprafaţă de 3.300 metri pătraţi, 62 unituri dentare, 124 medici şi 350 de angajaţi.

“2020 a fost un an dificil pentru întreaga societate, inclusiv pentru piaţa de medicină privată din România. Întreg grupul MedLife a avut ca focus siguranţa şi sănătatea pacientului şi a personalului medical,  protocoale suplimentare fiind implementate în toate unităţile noastre. Al doilea obiectiv al companiei a fost valorificarea oportunităţilor de dezvoltare, iar DENT ESTET a avut o evoluţie matură, o strategie care s-a bazat deopotrivă pe dezvoltarea segmentului de implantologie la un nivel unic pentru România, şi pe extinderea teritorială sănătoasă, prin prima achiziţie din istoria grupului a unei clinici dentare, în Braşov”, adaugă Mihai Marcu, CEO şi preşedinte MedLife Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO