Companii

Delicatese şi lux: Cel mai scump cadou vândut de Comtesse du Barry: 4.000 de euro

Delicatese şi lux: Cel mai scump cadou vândut de Comtesse du Barry: 4.000 de euro

Autor: Ioana David, Cristina Roşca

13.04.2012, 00:00 92

Comtesse du Barry, magazine de gastronomie şi vinuri premium, au înregistrat o creştere de aproximativ 10% a vânzărilor în această perioadă comparativ cu perioada premerergătoare Paştelui 2011. Aproximativ jumătatea din vânzările acestor zile reprezintă achiziţiile făcute de persoanele fizice, restul de 50% fiind reprezentate de cadourile făcute de firme.

"Ne aşteptam la o creştere în această perioadă pentru că am lucrat mult pe partea de game", a spus Cristi Preotu, director asociat al Le Manoir, care deţine magazinele Comtesse du Barry. El a observat că achiziţiile făcute de companii s-au polarizat: dacă înainte cele mai multe erau pe segmentul mediu , acum majoritatea sunt cele cu preţuri joase, în timp ce numai câteva sunt cu preţuri foarte mari.

În cea de-a doua categorie intră şi un cadou de 4.000 de euro, cel mai scump vândut de companie în această perioadă. Totodată, miercuri, Le Manoir a reuşit să vândă vinuri de 20.000 de euro în cadrul Licitaţiei de vinuri rare, organizată în România împreună cu casa de licitaţii Artmark. La această a doua licitaţie de profil au fost adjudecate 23 din cele 28 de loturi licitate. Cel mai scump lot, şi principala vânzare a serii, a fost vândut la 4.600 de euro, acesta fiind preţul de pornire.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO