Companii

Dedeman şi-a majorat vânzările cu 30% în semestrul I. „Economia şi consumul au crescut“

Dra­goş Pavăl

Dra­goş Pavăl

Autor: Andreea Neferu

07.10.2015, 00:07 2133

Reţeaua de bricolaj Dedeman Bacău, cea mai mare afacere antreprenorială din România, construită de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de aproape 1,8 mld. lei, în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce profitul net s-a ridicat la 192 mil. lei, un plus de 43%, arată datele de la Finanţe.

„Vremea de la începutul anului a fost blândă şi potrivită pentru construcţii, astfel că vânzările din prima parte a anului au fost mai mari. De asemenea, alţi factori care au con­tribuit la creşterea rezul­­ta­telor Dedeman pe pri­mul se­mestru au fost deschiderea unor noi magazine, precum şi faptul că economia şi con­sumul au înregistrat o creş­tere“, a decla­rat pentru ZF Dra­goş Pavăl, pre­şe­din­te şi ac­ţio­nar majoritar al Dedeman.

WikiZF: Profilul companiei Dedeman

Compania are în prezent 41 de magazine, des­chizând anul acesta un magazin pe bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti, la ieşirea pe autostrada spre Constanţa.

Dedeman a încheiat anul trecut cu afaceri de 3,4 miliar­de de lei, iar da­că avansul înregistrat în prima parte a acestui an se va men­ţine până spre sfârşitul lui 2015, compania ar putea depăşi un rulaj de 4 miliarde de lei. „Mi-e greu să fac o predicţie, însă sperăm să atingem pragul de 4 miliarde de lei cifră de afaceri anul acesta.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO