Companii

Dedeman devine lider în bricolaj şi ca număr de magazine, după ce a investit 12 mil. euro la Râmnicu-Vâlcea

Dedeman devine lider în bricolaj şi ca număr de magazine, după ce a investit 12 mil. euro la Râmnicu-Vâlcea

Autor: Cristi Moga

23.04.2012, 15:12 2043

Compania de bricolaj Dedeman, controlată de fraţii Pavăl din Bacău, va deschide la sfârşitul acestei săptămâni magazinul cu numărul 28 la Râmnicu-Vâlcea, devenind astfel cea mai extinsă reţea din piaţa de profil.

Dedeman a devenit liderul pieţei de bricolaj încă din 2010, primul an în care i-a depăşit pe germanii de la Praktiker în ceea ce priveşte vânzările, iar acum a ajuns şi la un număr mai mare de magazine, în condiţiile în care reţeaua Praktiker a rămas la 27 de unităţi.

Dedeman a investit 12 milioane de euro în magazinul din Râmnicu-Vâlcea, care va avea o suprafaţă construită de 12.700 mp şi pentru care au fost recrutaţi 172 de angajaţi.

Principalul competitor al Dedeman pe piaţa din Vâlcea va fi magazinul Ambient, parte a reţelei controlate de omul de afaceri Ioan Ciolan din Sibiu.

Dedeman a mai deschis un magazin în 2012, la Constanţa, iar planul companiei prevede alte trei deschideri până la sfârşitul acestui an.

Firma a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de lei (476 mil. euro), iar anul acesta ar urma să fie depăşit pragul de jumătate de miliard de euro, în condiţiile în care firma şi-a bugetat o creştere de 10% a veniturilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO