Companii

Decathlon a bifat toate „bornele“ de pe harta Capitalei cu deschiderea magazinului din Băneasa

Eric Mazil­lier

Eric Mazil­lier

Autor: Roana Rotaru, Cristina Roşca

11.01.2016, 00:07 1946

Decathlon, liderul retailului local de echipamente sportive, a ajuns, la şapte ani de la intrarea pe piaţă, să „revendice“ cele mai importante borne comerciale ale Capitalei, odată cu deschiderea magazinului din zona de nord (Băneasa). Aceasta este cea de-a patra uni­ta­te a francezilor de la Decathlon amplasată în Bucureşti.

„Bucureştiul este un oraş mare şi cred că pu­tem continua în viitor să deschi­dem magazine. Poate în trei ani, poate în cinci ani. Mo­men­tan pia­ţa nu este însă suficient de ma­tură ca să luăm în cal­cul acest lu­cru“, a pre­cizat Eric Mazil­lier, direc­to­rul general al com­pa­niei, venit la „cârma“ Decathlon Româ­nia în urmă cu apro­xi­mativ patru ani.

Zona de nord a Ca­pi­talei, unde liderul pie­ţei de re­tail cu echipa­men­te spor­tive s-a aşezat la finalul anului trecut, este „punctul zero“ al shopping-ului din România, unde românii şi nu numai lasă circa jumătate de miliard de euro pentru îm­bră­căminte, încălţăminte, mobilă sau alimente.

Pe piaţa locală fran­cezii au venit în 2009 şi au ajuns după deschiderea din zo­na Băneasa la o reţea de 17 magazine, cele mai multe - pa­tru - în Bucureşti. Compania a acoperit apoi marile oraşe ale ţării, precum Constanţa, Ploieşti, Piteşti sau Bra­şov. Anul trecut, Decathlon a avut afaceri de circa 500 mil. lei (110 mil. euro), potrivit lui Mazillier. Astfel, businessul a avansat cu 60% faţă de 2014, conform calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO