România este cea mai importantă piaţă de producţie din Europa, la egalitate cu Turcia. Cei mai importanţi producători pentru Debenhams sunt însă cei din Asia, în frunte cu China, India şi Bangladesh, cele trei state asigurând aproape 70% din total.
Debenhams este unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă de la nivel mondial, cu o reţea de circa 250 de magazine în 27 de ţări, printre care şi România. Din afacerile de 2,7 mld. euro anul trecut, brandurile proprii ale Debenhams sunt responsabile de 28%, restul fiind împărţit între branduri internaţionale (31%), colecţii de designer (16%) şi alte produse (25%).
În contextul în care piaţa locală este responsabilă pentru producţia a 4% din totalul hainelor sub brand propriu, vânzările hainelor Debenhams „made in Romania“ pot fi estimate la circa 30-35 mil. euro.
Preţul de vânzare din magazine este însă mult diferit de cel de producţie, fabricile primind de la brandurile mass-market cum este cazul Debenhams, de patru-cinci ori mai puţin, potrivit informaţiilor din piaţă. La brandurile de lux diferenţa dintre preţul de producţie şi cel de vânzare este şi de zece ori, aici costurile de marketing şi chiriile fiind chiar mai mari şi punându-şi chiar mai mult amprenta asupra preţului final.