Companii

De la online la offline: StarGift, o afacere de la zero care face cadouri personalizate, a deschis un magazin în mallul Plaza din Bucureşti după o investiţie de 100.000 de euro

StarGift poate personaliza de la căni şi farfurii la perne, tricouri, jucării, sticle de vin sau bere, magneţi de frigider, ceasuri şi altele.

StarGift poate personaliza de la căni şi farfurii la perne, tricouri, jucării, sticle de vin sau bere, magneţi de frigider, ceasuri şi altele.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.01.2021, 19:00 294

Magazinul se află la parterul centrului comercial, în preajma unor chiriaşi precum Altex, Diverta şi Mega Image.

StarGift, un business în domeniul cadourilor personalizate, a deschis săptămâna trecută primul magazin fizic, în mallul Plaza România din Bucureşti, care se alătură platformei online prin care a funcţionat până acum afacerea. Magazinul se află la parterul centrului comercial din vestul Capitalei, în preajma unor chiriaşi precum Altex, Diverta şi Mega Image.

„Investiţia în amenajarea spaţiului a fost de peste 100.000 de euro şi include dotarea magazinului cu toate echipamentele necesare pentru a putea produce pe loc toate tipurile de pro­duse pe care noi le vindem“, spune Liviu Bîrleanu, fondatorul StarGift.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO