Companii

De ce sunt unele rafturi goale la carnea de pasăre? Retailerii spun că nu sunt probleme în aprovizionare, producătorii spun că şi ei sunt întrebaţi de consumatori de ce lipsesc brandurile româneşti

Ziarul Financiar a fost în data de 13 ianuarie, după ora 18:00, într-un magazin Mega Image din zona Traian din Bucureşti, iar raftul cu carne de pasăre „Bun de tot“ era complet gol.

Ziarul Financiar a fost în data de 13 ianuarie, după ora 18:00, într-un magazin Mega Image din zona Traian din Bucureşti, iar raftul cu carne de pasăre „Bun de tot“ era complet gol.

Autor: Florentina Niţu, Cristina Roşca

17.01.2022, 19:23 3257

Transavia: Noi am primit solicitări mult reduse de la magazine, am fi putut livra mai mult.

„Puiul fericit“, „Fragedo“, „Cocorico“ sau „Bun de tot“ se găsesc în cantităţi tot mai mici pe rafturile unor magazine mari de unde îşi fac cumpărăturile majoritatea orăşenilor, deşi România produce peste 90% din necesarul de carne de pasăre, iar producătorii susţin că nu au probleme cu producţia sau cu logistica. Ce se întâmplă?

„La acest început de an, în ciuda semnalelor de la consumatorii care doreau să cumpere produsele noastre, noi am primit solicitări mult reduse de la magazinele autohtone. Practic, ca urmare a acestei cereri scăzute de la magazine, am livrat doar jumătate din ceea ce producem pentru piaţa internă, iar cu restul am suplimentat cantitatea pe care o vindem la export, unde înregistrăm o creştere foarte mare a cererii“, spune Ioan Popa, fon­datorul şi preşedintele grupului Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, care se apropie de afaceri de 1 miliard de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO