Companii

Daniel Gross, CEO al retailerului german Penny anunţă un plan masiv pentru România: Avem un buget de 1 mld. euro pentru România în următorii şapte ani. Vrem să ajungem la 600 de magazine şi şase depozite

Daniel Gross, CEO al Penny România: În ceea ce priveşte comportamentul de consum, vedem că oamenii vin mai des în magazine. Frecvenţa a crescut şi valoarea bonului a scăzut, mergem spre normalitate. Nu vedem o reţinere în consum, cel puţin la noi în magazine.

Daniel Gross, CEO al Penny România: În ceea ce priveşte comportamentul de consum, vedem că oamenii vin mai des în magazine. Frecvenţa a crescut şi valoarea bonului a scăzut, mergem spre normalitate. Nu vedem o reţinere în consum, cel puţin la noi în magazine.

Autor: Cristina Roşca

12.05.2021, 00:07 4203

♦ Discounterul german, parte a grupului Rewe, are în România în prezent circa 280 de unităţi şi trei depozite ♦ Un al patrulea centru logistic e în construcţie la Filiaşi, iar pentru acest an sunt bugetate 25 de inaugurări.

Retailerul cu preţuri mici Penny, activ pe segmentul de discount, a deschis 20 de unităţi noi anul trecut - toate sub formatul nou, Penny Punct - şi vrea pentru 2021 cel puţin 25 de magazine noi. Ulterior, compania va accelera ritmul la 35-40 de inaugurări pe an pentru a ajunge la o reţea de 600 de puncte de vânzare în România până în 2029.

„Avem un plan strategic pe următorii şapte ani, un plan bazat pe şapte piloni de dezvoltare. Avem un buget de 1 mld. euro pentru România în următorii şapte ani, sumă ce demonstrează încrederea şi anga­jamentul în economia locală. Vrem să ajungem la 600 de magazine şi şase depozite“, spune Daniel Gross, CEO al Penny Ro­mânia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO