Companii

Dan Minulescu vrea să ducă businessul Macromex la 620 mil. lei

Dan Minulescu

Dan Minulescu

Autor: Mădălina Dediu Panaete

10.05.2016, 00:07 1638

Macromex, una dintre cele mai mari companii de distribuţie a bunurilor de larg consum, şi-a bugetat pentru anul acesta o cifră de afaceri de 620 milioane de lei, în creştere cu 19% faţă de anul precedent, avans similar cu cel înregistrat în 2015, conform datelor furnizate de companie. 

Businessul Macromex, care a raportat anul trecut un profit net de 1,1 mil. lei, a fost pus pe picioare de antreprenorul Dan Minulescu în 1993 şi are un model de business diferit faţă de cel al com­petitorilor, având în vedere că o parte din produse sunt branduri proprii realizate de companie în colaborare cu producători în România şi în străinătate. Macromex are în portofoliu branduri proprii precum Corso şi La Strada (îngheţată), dar şi mărci partenere precum La Lorraine (panificaţie congelată) sau President (lactate). Dan Minulescu spunea anterior că avansul businessului anului trecut s-a datorat şi reducerii TVA la alimente începând cu 1 iunie, antreprenorul apreciind că această măsură a ajutat şi la procesul de „albire“ a vânzărilor din retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO