Dan Minulescu, CEO al grupului din industria alimentară Macromex, spune că se uită după noi oportunităţi de investiţii în industria alimentară şi afirmă că o investiţie în sectorul de îngheţată ar putea fi posibilă doar dacă piaţa va creşte.
Conform datelor, îngheţata La Strada, unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul Macromex, este realizată în Franţa. „Fără discuţie, dorim să replicăm experienţa noastră industrială, deja bine concretizată în La Lorraine, fabrica de pâine de la Câmpia Turzii. Ne uităm permanent la oportunităţi în industria alimentară. Acestea însă trebuie să îndeplinească un standard foarte ridicat de calitate, igienă şi procese. În plus, încă avem nevoie de o creştere, atât a pieţei, cât şi a cotei de piaţă, pentru a ne imagina o dezvoltare industrială eficientă în îngheţată în România.“
Macromex, cu afaceri de peste 150 mil. euro, este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de distribuţie, dar are un model diferit faţă de competitori, având în vedere că o parte din produse sunt branduri proprii realizate de companie în colaborare cu producători din România şi din străinătate.