Companii

Dacia a crescut în Franţa, Germania şi Spania, deşi industria auto scade

Foto Mihai Dăscălescu

Foto Mihai Dăscălescu

Autor: Bogdan Alecu

02.09.2013, 21:21 644

Dacia se îndreaptă spre un nou an cu producţie record, în condiţiile în care compania controlată de grupul francez Renault a reuşit o evoluţie a vânzărilor mai bună decât cea a pieţei în fiecare din cele mai importante zece ţări în care este prezentă.

Vânzările Dacia au crescut în Europa cu peste 17%, pe o piaţă care s-a redus cu 7%. Spre exemplu, pe trei dintre cele mai importante pieţe – Franţa, Germania şi Spania – Dacia a reuşit să crească deşi piaţa fost pe minus, iar în România a avut un declin mai redus decât al pieţei.

„Este adevărat că vânzările Dacia au crescut în Europa în primele luni ale anului. Nu trebuie să uităm însă că industria auto este încă în criză şi că principalele pieţe europene au înregistrat scăderi semnificative în primele şase luni ale acestui an. Aceste scăderi pot afecta oricând şi Dacia“, afirmă într-un nou mesaj prudent oficialii Dacia.

În primele şapte luni din 2013 producţia uzinei de la Mioveni a crescut cu 21% faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 220.000 de autoturisme.

Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.09.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO