Companii

Curiero mizeaza pe afaceri triple

30.06.2005, 19:36 13

Compania de curierat intern Curiero din Bucuresti preconizeaza ca va realiza anul acesta o cifra de afaceri de peste 3,3 mil. euro, comparativ cu 1,1 mil. euro in 2004.

"Am pornit ca o afacere de familie, insa pe parcurs au fost atrasi si alti investitori care au putut sa sustina financiar cresterea agresiva din ultimul an", a spus Bogdan Carcu, fondatorul si presedintele Curiero.

Curiero a fost infiintata in iulie 2003, necesitand o investitie initiala de 3 milioane de euro.

"Ne-am orientat catre serviciile de curierat intern deoarece aceasta piata avea un mare potential neexploatat, si pentru ca am anticipat explozia externalizarii serviciilor de transport ale agentilor economici romani, dar si cresterea economica reala pe care o inregistreaza de ceva timp Romania", a precizat Carcu.

Compania ofera servicii de curierat rapid, dispunand de o retea de 50 de agentii in marile orase din tara, precum si propriile retele de transport si depozitare. "Tot profitul obtinut de la infiintare pana in prezent s-a reinvestit in extinderea acestei afaceri si vrem sa investim inca 3 milioane de euro pana la jumatatea lui 2006", a spus presedintele Curiero.

Deoarece piata curieratului intern este dinamica si in continua crestere, Curiero planuieste sa sporeasca numarul angajatilor de la 500, cat are in prezent, pana la 1.000-1.100 de salariati in 2005. Compania concureaza pe segmentul de coletarie cu Posta Romana (cu Proripost), Cargus, fan Curier, Sprint Curier, Ro Express si curierii internationali TNT si DHL. "Estimam ca avem o cota de piata de 10-12%, excluzand Posta Romana si luand in calcul doar partea de curierat intern", a precizat Carcu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO