Companii

Curierii DPD pot accepta plăţi contactless la livrarea coletelor printr-o soluţie IT oferită de Mastercard, OTP Bank şi Honeywell

Curierii DPD pot accepta plăţi contactless la livrarea...

Autor: Roxana Rosu

27.10.2021, 10:46 969

Compania de curierat DPD implementează o nouă soluţie de plată contactless la livrare, în parteneriat cu Matercard, OTP Bank şi Honeywell International, fiind pentru prima dată când un dispozitiv destinat întreprinderilor, Honeywell ScanPal, este transformat într-un POS, datorită aplicaţiei Tap on Phone oferită de OTP Bank.

„Comerţul electronic se dezvoltă într-un ritm rapid, devenind noua normă, iar clienţii se aşteaptă la o experienţă impecabilă şi servicii uşor de utilizat, începând de la coşul de cumpărături online şi până la livrarea la uşă. Plata electronică la livrare este o soluţie modernă şi transparentă şi, în plus, este avantajoasă pentru toate părţile implicate - serviciul de livrare devine mai eficient în ceea ce priveşte gestionarea timpului şi a banilor, destinatarul are la dispoziţie o metodă de plată uşoară şi sigură, iar expeditorului îi sunt rambursaţi banii mai repede. Suntem nerăbdători să vedem cum va fi primită noua soluţie de plată”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Croaţia, Mastercard.

Honeywell ScanPal este un terminal mobil portabil cu ecran tactil, disponibil pe Android, cu opţiuni avansate, care-i permit să poată fi utilizat în domenii precum: retail, DSD, ridicare şi livrare şi servicii pe teren. Dispozitivul foloseşte aplicaţia Tap on Phone de la OTP Bank, un instrument lansat în luna martie a acestui an. Soluţia este certificată Mastercard şi respectă cele mai înalte standarde de securitate a datelor.

„În contextul creşterii accelerate a comerţului electronic, să oferim clienţilor noştri posibilitatea plăţii cu cardul la curier este ceva firesc. Noua soluţie IT, dezvoltată împreună cu partenerii de la Mastercard, Honeywell şi OTP Bank, marchează o premieră pentru piaţa de curierat şi permite tranzacţii contactless moderne, sigure şi rapide”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.

Plăţile pot fi efectuate cu orice card contactless sau folosind un portofel electronic, caz în care nu este solicitat codul PIN, autentificarea tranzacţiei fiind realizată direct în wallet.  Serviciul este disponibil atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.

DPD are peste 1400 curieri şi livrează peste 18 milioane de colete pe an.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO