Achiziţia unui ceas excepţional nu este dictată de utilitate, ci mai ales de dragostea faţă de orologerie ca formă de artă. La o primă vedere lucrurile par simple, dar de fapt sunt complicate, foarte complicate, pentru că până la urmă niciun lucru banal nu poate stârni pasiuni.
Ziarul Financiar, liderul presei de afaceri din România, va lansa pe 20 iulie primul său catalog de ceasuri şi bijuterii premium, Timpul luxului, în care, printre interviuri, analize şi reportaje, veţi găsi şi un ghid complet privind achiziţia, dar şi modul de „bună purtare“ a unui ceas de lux.
Din punct de vedere estetic, cel puţin, se pare că există tot mai puţine reguli, cred oamenii din domeniu. Astfel, nu mai ridică nimeni din sprâncene când la o şedinţă de board, CEO-ul se prezintă cu ceasul pe care l-a purtat la ultima sesiune de scufundări. Destinat în exclusivitate orologeriei de lux, Timpul luxului cuprinde şi o colecţie de interviuri cu unii dintre cei mai importanţi oameni din acest domeniu care trezeşte pasiuni globale.
Tot în paginile acestui produs veţi afla care este cel mai purtat ceas de mediul de business din România şi la ce se uită managerii locali când aleg o piesă care să le înnobileze încheietura mâinii.
Intraţi în culisele BaselWorld, cel mai mare eveniment dedicat ceasurilor şi bijuteriilor de lux, şi păşiţi în atmosfera copleşitoare a Salonului de orologerie de la Geneva prin intermediul unor reportaje de la faţa locului.
Timpul luxului este produsul în care veţi găsi cele mai noi modele de ceasuri lansate anul acesta, analize detaliate despre „mecanismele“ care compun imperiul Swiss made, precum şi o radiografie despre piaţa ceasurilor de lux din România.