Companii

Cum s-au folosit brandurile de mediul online în cele două luni de stare de urgenţă?

Circulaţia a fost redusă la minim, aşa că nicio reclamă din aer liber nu mai avea efectul scontat cândva. Când internetul a devenit astfel (aproape) singurul câmp de luptă pentru branduri, cum au încercat ele să câştige bătălia?

„Dacă în offline concurenţa e mare la nivel de share voice şi share of pocket, în online gradul de intensitate este la maximum, pentru că îţi împarţi secunda nu numai cu competitorii tăi direcţi, ci cu oricine vrea să-ţi câştige atenţia, cea puţină pe care o ai”, spune Dochiţa Zenoveiov, brand innovator în cadrul agenţiei de branding Inoveo.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.