Companii

Cum s-a schimbat piaţa de office şi cum vor reveni corporatiştii înapoi în birouri. Dezvoltatorii şi proprietarii de birouri pun accent pe inovaţie, iar furnizorii mizează pe noi concepte de mobilier

Ediţie specială ZF-Supliment de birouri 2021

Noile proiecte de birouri vin cu facilităţi suplimentare dar şi cu un mobilier diferit, tocmai pentru a se adapta noilor condiţii şi a respecta reglementările introduse în timpul pandemiei.

Activitatea companiilor care în mod tradiţional îşi desfă­şurau activitatea pre­pon­derent în clădiri de birouri migrează spre un model de lucru hibrid, în ciuda faptului că ponderea angajaţilor care au revenit la sedii a fost într-o creştere constantă de la debutul pandemiei.

„Acum vedem o atenţie mai mare pe individ, regândirea spaţiilor de birouri, de spaţiu în care îşi desfăşoară activitatea şi lucrăm cu companiile pentru a construi o reţea, un mod de lucru ca spaţiul să ajungă o destinaţie pentru oameni. Acum contează flexibilitatea, adaptabilitatea şi birourile au acum spaţii multifuncţionale, adaptabile în funcţie de activitate şi ne gândim şi la mobilitate - utilizator care lucrează şi de acasă“, explică Andrei Angelescu, manager of architecture&design, COS.

Immofinanz va continua planul de modernizare a clădirilor de birouri din portofoliul său, pornind cu  myhive Victoriei, fostul sediu al BCR de pe calea Victoriei.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.