Companii

Cum este să conduci un business de 1,5 miliarde de euro pe an: Trebuie să-i ţin pe oameni atenţi şi alerţi pentru a elimina rutina

Cum este să conduci un business de 1,5 miliarde de euro pe an: Trebuie să-i ţin pe oameni atenţi şi alerţi pentru a elimina rutina

Autor: Ioana Mihai-Andrei

17.03.2012, 00:30 989

"Am fost foarte bucuroasă să accept acest post. România este o ţară în care orice director general şi-ar dori foarte mult să lucreze", declară Gemma Webb, noul director general al British American Tobacco România (BAT), cea mai mare companie din domeniul bunurilor de larg consum.

Motivul esenţial pentru care orice executiv din cadrul multinaţionalei îşi doreşte să conducă filiala locală ţine de faptul că "România este una dintre cele mai per formante pieţe pentru British American Tobacco", spune Webb, care îi succede în funcţie lui David Waterfield.

Cota de piaţă a companiei pe plan local, care a depăşit anul trecut 50% atât în valoare, cât şi în volum, este mai mare decât feliile deţinute de principalii săi competitori, Philip Morris România (PMI), care are în portofoliu mărci precum Marlboro, L&M sau Virginia Slims, şi Japan Tobacco International România (JTI), care fabrică Winston, Camel şi Winchester.

Pe parcursul ultimului deceniu, an după an, fiecare dintre directorii generali care s-au perindat la cârma BAT au bifat recorduri şi au fost apoi promovaţi, scrie revista BUSINESS Magazin. Citiţi articolul integral în numărul de luni al revistei Business Magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO