Companii

Cum combate proprietarul mallurilor Promenada şi Mega Mall extinderea Coronavirusului: Instalăm filtre noi şi aerisim periodic centrele comerciale

Cum combate proprietarul mallurilor Promenada şi Mega...

Autor: Bogdan Alecu

11.03.2020, 17:32 888

NEPI-Rockcastle, fondul de investiţii care este şi cel mai mare proprietar de centre comerciale şi malluri din România a implementat noi metode de a combate Coronavirus.

“Urmărim cu atenţie situaţia şi recomandările autorităţilor competente. Punem pe primul loc siguranţa clienţilor şi angajaţilor noştri şi am luat o serie de măsuri suplimentare de prevenţie", au subliniat reprezentanţii NEPI-Rockcastle.

Ei au subliniat că au instalat dispensere cu dezinfectant pentru mâini în zona intrărilor în mall, în toalete şi în zona de restaurante şi cafenele. De asemenea, a fost crescută frecvenţa zilnică a utilizării dezinfectanţilor. Vizate sunt, cu precădere, spaţiile intens circulate, precum: toaletele, balustradele scărilor rulante, zonele de relaxare, lifturi, precum şi zona restaurantelor şi cafenelelor.

"De asemenea, toate filtrele sistemului de climatizare trec printr-un proces de înlocuire, în timp ce fiecare centru comercial este aerisit în mod natural periodic. Simultan, am dispus instalarea mesajelor de prevenire şi informare în reţeaua digitală a tuturor centrelor, pentru a creşte gradul de conştientizare. În ceea ce priveşte organizarea de evenimente, am urmat recomandările autorităţilor şi am amânat toate evenimentele de amploare programate până la finalul lunii martie. De asemenea, am informat toţi operatorii din centrele noastre cu privire la măsurile pe care le-am luat şi la obligaţiile pe care aceştia le au. Este obligaţia fiecărui operator să respecte recomandările autorităţilor şi să respecte măsurile adoptate. Vom continua să monitorizăm îndeaproape situaţia şi să ne aliniem cu recomandările autorităţilor”, au spus oficialii NEPI-Rockcastle.

Declaraţiile au fost date în contextul în care Primăria Generală vrea să propună închiderea zonelor publice unde sunt peste 100 de persoane, adică inclusive a zonelor de food court, dar şI a locurilor de joacă. pentru a reduce cât mai mult riscul extinderii cazurilor infectării cu Coronavirus. Măsura vine în contextul în care deja cel puţin două malluri înregistrează astăzi trafic cu cel puţin 5-10% mai mare decât în perioada similară a anului trecut, potrivit datelor din piaţa imobiliară. Creşterea traficului are loc în contextul în care de astăzi s-au închis şcollie şi grădiniţele până pe 22 martie cel puţin.

Cele mai mari zece centre comerciale din Bucureşti, cu o suprafaţă închiriabilă de peste 500.000 de metri pătraţi, atrag zilnic aproximativ 300.000 de vizitatori şi vânzări de 3-4 milioane de euro, potrivit unei analize a ZF asupra celui mai amplu fenomen comercial şi social al ultimului deceniu.

Pentru cumpărături, la un film, o cafea sau doar o simplă plimbare, fiecare bucureştean ajunge în medie o dată la 5-6 zile în mall.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO