Clienţii companiei, în mare parte multinaţionale care activează în zona construcţiilor, au continuat proiectele începute sau bugetate, iar băncile au observat acest ritm de lucru şi au făcut oferte bune în privinţa finanţărilor, ţinând cont de context.
Sistemul bancar a devenit mai flexibil în contextul pandemiei şi a venit cu oferte bune într-un mediu economic incert, este concluzia trasă de departamentul financiar al constructorului CON-A, după un an de pandemie.
„Relaţia cu băncile cu care lucrăm în prezent, în acest an atipic, o evaluez ca fiind foarte bună, mult îmbunătăţită faţă de alte perioade anterioare de criză. Ele şi-au gestionat mult mai bine relaţiile de business, au monitorizat şi înţeles mai bine fiecare industrie şi au acordat sprijin clienţilor cu care colaborează. Sistemul bancar, în general, a devenit mai flexibil şi mai atent la nevoile clienţilor săi, mai ales unde a existat o colaborare îndelungată“, spune Maria Croitorescu, director economic la CON-A.