Companii

Cum a arătat coşul de cumpărături al românilor la jumătatea lui martie. Vânzările de alimente au crescut cu „doar 75%“, pe când cele de îngrijire personală şi a casei s-au dublat

Produsele dedicate curăţeniei au înregistrat o dublare a vânzărilor

Produsele dedicate curăţeniei au înregistrat o dublare a vânzărilor

Autor: Cristina Roşca

01.04.2020, 16:40 312

Vânzările de bunuri de larg consum au crescut puternic - în medie cu 75% - în săptămâna 9-15 martie 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, 17 categorii de produse postând creşteri de peste 200%, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom. Maximul a fost atins de vânzările de serveţele umede, care au un avans de aproape 800%.

Pentru acest raport au fost analizate 183 de categorii alimentare, de îngrijire personală şi a casei şi s-au comparat vânzările din perioada 9-15 martie 2020, a 11-a săptămână din an, cu cele din săptămâna a 11-a din 2019 (11-17 martie). Din total, aproape o treime (29%) dintre categorii au creşteri de peste 100% ale vânzărilor. „Coşul de cumpărături în această perioadă a fost compus preponderent dintr-un mix de categorii de stocare ce au contribuit cel mai mult la creşterea generală. Creşterea pentru produsele alimentare a concurat, spre exemplu, cu perioada vânzărilor de Paşte din 2019“, spun analiştii de la RetailZoom.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO