Caută doar în titlu
Companii

Criza componentelor electronice loveşte din plin şi industria auto locală: Dacia şi-ar putea adapta producţia din februarie pentru a gestiona această criză. În România, grupul german Continental este principalul furnizor de componente electronice pentru constructorii auto

♦ Firmele au nevoie de microcipuri pentru a putea construi sistemele necesare pe care ulterior le livrează către constructori precum Ford, Dacia, Renault sau Volkswagen.

Lipsa componentelor electronice din piaţa auto mondială ar putea reduce producţia de a­u­to­turisme din România luna viitoare, în condiţiile în care furnizorii nu pot livra can­tităţile cerute de producători.

„În cursul lunii februarie, Grupul Renault va adapta pro­ducţia industrială pe fondul penuriei de com­ponente electronice provenite de la anumiţi furnizori. Echipele Grupului, Supply Chain şi Achiziţii sunt mobilizate pentru a gestiona impactul generat de această criză mondială care afectează mare parte din sectorul auto“, au declarat reprezentanţii Direcţiei de Comunicare a Grupului Renault în România, care deţine uzina Dacia de la Mioveni.

De partea cealaltă, uzina Ford de la Craiova nu este momentan afectată de situa­ţie, potrivit reprezentanţilor Ford România.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.