Companii

Cristian Nacu, Enterprise Investors: Criza a făcut antreprenorii mai înţelepţi şi mai prudenţi. Abordează altfel problema creşterii şi a îndatorării

Cristian Nacu, partener al Enterprise Investors: Tot ceea ce ţine de consumer goods ar trebui să fie în creştere în următorii doi-trei ani şi asta va duce la creşterea atractivităţii multora dintre companii.

Cristian Nacu, partener al Enterprise Investors: Tot ceea ce ţine de consumer goods ar trebui să fie în creştere în următorii doi-trei ani şi asta va duce la creşterea atractivităţii multora dintre companii.

Autor: Ioana David

11.06.2015, 00:08 806

Clasa antreprenorială românească a tras învăţăminte de pe urma crizei, oamenii de afaceri devenind mai înţelepţi faţă de cum erau în 2007-2008 şi abordează altfel dezvoltarea sau organizarea internă, spune Cristian Nacu, unul dintre cei mai cunoscuţi manageri din industria locală de private equity. 

„Criza i-a făcut să fie mai pru­denţi şi să abordeze altfel problema creşterii şi a înda­torării, organizarea in­ternă sau succesiunea. Au fost câteva experienţe, câteva businessuri celebre care au rămas subit fără dri­verul ce ducea businessul fără ca cineva în spate să fie pregătit să preia, ceea ce i-a îndemnat să se gândească mai serios la aceste lucruri”, spune Cristian Nacu, partener al Enterprise Investors (EI).

El se referă la businessuri precum Edy Spedition (companie de transport), Aldis (producător de mezeluri) şi ADM Farm (distribuitor de medicamente), al căror fondator a decedat fără ca o succesiune de business, un eşalon doi care să preia imediat dezvoltarea, să fie pregătit.

„În această lume a antreprenorilor au fost destui care au tras învăţăminte de pe urma acestor experienţe”, a mai spus Nacu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO