Companii

Creşterea din online schimbă strategia Decathlon, care vrea şi magazine mai mici

Creşterea din online schimbă strategia Decathlon, care...

Autor: Alexandra Cepăreanu

03.12.2018, 00:07 2214

Retailerul francez de articole sportive Decathlon a ajuns la 23 de magazine la nivel naţional şi lucrează la un proiect ce are în vedere deschiderea unor puncte de ridicare de produse  Click and Collect sau magazine mici, care să se întindă pe suprafeţe între 50 şi 300 de mp.

Punctele Click and Collect sau magazinele mici vor fi plasate în zone cu birouri, cum este zona Pipera sau Floreasca.

„În doi ani vânzările online au cres­cut cu peste 50%, iar în acest con­text vrem să deschidem magazine mai mici sau puncte Click and Collect, de unde cli­enţii să poată să ridice ce comandă pe internet. Vrem să facem teste anul acesta. Nu ştim încă exact cum va arăta con­ceptul, dacă vor fi maga­zi­ne mici cu spaţiu de testare pro­duse, sau doar puncte de ri­dicare marfă“, a spus Gwenn Hervo, manager ex­pan­siune în cadrul Decathlon România.

În prezent, vânzările din zona online generează 3,7% din cifra de afaceri a compa­ni­ei, iar pentru anul viitor repre­zentanţii estimează că traficul de comenzi online va ajunge la 6-7% din cifra de afaceri.

Grupul francez care a intrat pe piaţa locală în 2009 cu un magazin în cartierul bucureştean Militari a avut în 2017 o cifră de afaceri de 760 mil. lei (165 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO