Companii

Cota camioanelor de construcţii va creşte din 2023 spre 30-35% din piaţă, faţă de 20% în prezent, pe măsură ce constructorii vor investi în echipamente noi pentru lucrările de infrastructură

Stefano Albarosa, CEO al Cefin Trucks, importatorul Ford Trucks: Acum încă putem livra din stoc camioane, dar când sunt cereri de ordinul unităţilor. Estimăm ca problema microcipurilor să se reducă în următoarele şase luni.

Autor: Bogdan Alecu

28.01.2022, 19:40 1281

Stefano Albarosa, Cefin Trucks: Masterplanul în infrastructură este bine-venit, dar PNRR-ul va conta cel mai mult. Banii europeni vor aduce mari lucrări de infrastructură.

Demararea marilor lu­crări de infra­structură cuprinse în PNRR precum autostrada 7 care va lega Moldova de sudul ţării, dar şi capetele A8 din viitoarea Târgu- Mureş-Iaşi-Ungheni va atrage şi investiţii din partea constructorilor, care vor cumpăra noi utilaje.

„România a lansat noul masterplan, da, 3.500 km înseamnă foarte mult însă în cei 25 de ani de când sunt aici am realizat că există o diferenţă între declaraţii şi realitate. Partea bună este că avem PNRR, sunt bani şi proiecte europene, iar acest lucru reprezintă o certitudine. În plus, dezvoltarea infrastructurii se face pe baza unui plan pornit cu 3-4 ani înainte prin proiectare şi exproprieri. Dacă există voinţă politică, se pot face“, a spus Stefano Albarosa, CEO al Cefin Trucks, importatorul Ford Trucks.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO