Companii

Cosmetic Plant din Cluj vrea un plus de 10% anul acesta

Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant

Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant

Autor: Corina Mirea

23.02.2016, 00:00 194

Familia Laszlo din Cluj-Napoca, care controlează producătorul de cosmetice Cosmetic Plant, vizează o creştere de cel puţin 10% a cifrei de afaceri anul acesta, ceea ce ar duce compania la un prag de 2,2 milioane de euro. Anul trecut, Cosmetic Plant a avut afaceri de 2 milioane de euro, cu 20% mai mari decât în 2014, potrivit informaţiilor transmise de companie.

„Evoluţia pozitivă a businessului a avut la bază mai mulţi factori, printre care lărgirea reţelei de distribuţie, intrarea în noi reţele de hipermarketuri şi mărirea gamei sortimentale cu patru game noi. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat şi o serie de «face-lift»-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

În 2015, Cosmetic Plant a vândut peste un milion de produse, principalele reţele în care şi-a poziţionat cosmeticele fiind Auchan, Cora, DM DrogerieMarkt, Profi, Catena şi Remedium, Plafar şi alte magazine naturiste din ţară. Produsele cosmetice fabricate de Cosmetic Plant ajung şi în ţări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

Businessul Cosmetic Plant a fost fondat acum 25 de ani de mama Susanei Laszlo, Ileana Mester, de profesie farmacist, cu o experienţă de peste 20 de ani în cosmetologie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO