Companii

Cora dezvoltă comerţul online, semnând un parteneriat cu tazz by eMAG pe livrări. Retailerul deja avea parteneriate cu Glovo şi foodpanda

Cora dezvoltă comerţul online, semnând un parteneriat...

Autor: Cristina Roşca

09.08.2021, 00:05 457

Lanţul de magazine Cora, prezent local cu zece hipermarketuri şi cu două magazine de mai mici dimensiuni, a semnat un parteneriat cu tazz by eMAG, platforma de livrări a retailerului online eMAG. Astfel, peste 4.000 de produse Cora sunt listate în aplicaţie şi livrate în maximum 60 de minute în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Bacău, Drobeta şi Ploieşti, oraşele unde compania are magazine.

Cora avea deja parteneriate pe livrări şi cu Glovo şi foodpanda, ceilalţi doi mari jucători din domeniu. În piaţă mai activează de anul trecut şi Bolt Food (divizia de livrări a companiei de transport Bolt) şi Bringo (platformă deţinută de francezii de la Carrefour).

„Cora investeşte continuu în dezvoltarea şi optimizarea e-commerce, segment care are un potenţial mare de creştere. Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului. Parteneriatul întăreşte serviciul Cora Express şi se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut şi datorită cărora clienţii primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora“, a spus Claudia Badea, director operaţional e-commerce cora Romania şi directorul hipermarketului cora Lujerului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO