Companii

Conferinţa ZF Retail 2021. Deşi a prins aripi în pandemie, comerţul online nu îl va înlocui pe cel din magazinele fizice în non-food. Viitorul este omnichannel

Conferinţa ZF Retail 2021. Deşi a prins aripi în...

Autor: Ramona Cornea

24.05.2021, 19:30 269

► „Omnichannel este pariul nostru – adică online şi offline“ ► „Online-ul este o tendinţă în creştere, însă în România nu a compensat pierderile înregistrate în 2020 de anumite domenii în magazinele fizice“ ► „Mixul de omnichannel este deja o temă care nu ar mai trebui să fie una de discuţie, ci ar trebui să fie o normalitate pentru orice retailer din orice domeniu“ ► „Varianta omnichannel va fi din ce în ce mai prezentă anul acesta şi în anii următori, în diverse forme“ ► „Cred foarte mult în ideea de omnichannel, dar cred şi că anul trecut ne-a arătat ceea ce se va întâmpla în viitor, anume că e-commerce-ul va creşte accelerat.“ Comerţul online a crescut puternic în perioada pan­demiei, însă nu îl va înlocui în viitor pe cel din offline, din magazinele fizice din comerţul non-food, a fost concluzia la care au ajuns participanţii la ediţia din acest an a videoconferinţei ZF Retail, organizată de Ziarul Financiar în par­te­neriat cu Auchan, Carrefour, Kaufland, Profi, Mastercard, Altex, Aqua Carpatica, Cushman and Wakefield Echinox, Danone, ING România, Iulius, Mazars, Noerr, Postis, SAP, Signify, Trans Sped şi Prefera Foods. Piaţa de electro-IT a avut o creştere de circa 12% în 2020 comparativ cu 2019, condusă de cererea pentru laptopuri, tablete şi obiecte de uz casnic, afirmă Edvin Abdulachim, director comercial al Altex. Liderul comerţului electro-IT din România este adept al comerţului de tip omnichannel, adică al unei îmbinări între comerţul online şi cel offline.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO