Companii

Conferinţa ZF/Raiffeisen Branduri româneşti, Galaţi: Cum să îţi construieşti un brand puternic? Brandul este cel care rămâne în urma antreprenorilor, iar ei trebuie să se întoarcă la domeniile în care au expertiză pentru construcţia unui brand puternic

Peste 120 de antreprenori locali au participat ieri la evenimentul ZF Branduri româneşti, organizat în parteneriat cu Raiffeisen Bank la Galaţi

Peste 120 de antreprenori locali au participat ieri la evenimentul ZF Branduri româneşti, organizat în parteneriat cu Raiffeisen Bank la Galaţi

Autor: Georgiana Mihalache

26.06.2019, 00:08 686

Resursele naturale pe care le are o regiune trebuie exploatate de către antreprenori pentru a crea branduri care să se diferenţieze în piaţă.

Producătorii locali şi consumul de pro­duse româneşti ar trebui încu­rajate, iar antreprenorii care vor să dezvolte un brand puternic trebuie să gândească în perspec­tivă şi să încerce să se diferenţieze pe piaţă. Acestea au fost câteva dintre direcţiile dezbă­tute la conferinţa ZF Branduri româneşti, or­ga­nizată ieri la Galaţi de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România.

Peste 120 de antreprenori locali au participat la evenimentul la care s-a discutat despre poveştile din spatele câtorva dintre cele mai puternice branduri locale, dar şi cum se poate dezvolta mai accelerat regiunea Galaţi-Brăila.

„Un obiectiv al acestor întâlniri este de a inspira, de a da posibilitatea clienţilor să afle, să meargă mai departe. Finanţăm companii româneşti pentru că noi credem în par­teneriat şi perspectivă, pentru că suntem în România. Vrem să arătăm că putem face mult mai mult împreună“, a spus Felix Daniliuc, director executiv Raiffeisen Bank România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO