Companii

Conferinţa ZF/BT Hello, Bucureşti! Monica Cadogan, Vivre: Mai mult de 60% din cifra de afaceri o realizăm în afara ţării

Monica Cadogan, CEO al Vivre: Noi vrem să lucrăm mai mult cu branduri autohtone care fac mobilă, saltele, covoare, canapele, ceramică etc. Ni se întâmplă să lucrăm cu furnizori străini şi să aflăm că produsele pe care le cumpărăm de la ei sunt făcute în România.

Monica Cadogan, CEO al Vivre: Noi vrem să lucrăm mai mult cu branduri autohtone care fac mobilă, saltele, covoare, canapele, ceramică etc. Ni se întâmplă să lucrăm cu furnizori străini şi să aflăm că produsele pe care le cumpărăm de la ei sunt făcute în România.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.12.2019, 18:00 616

Magazinul online cu mobilă şi decoraţiuni este prezent pe nouă pieţe din regiune, printre care şi România, Grecia, Bulgaria şi Ungaria.

Monica Cadogan, CEO al retaile­ru­lui online Vivre, spune că peste 60% din cifra de afaceri a companiei se realizează pe opt pieţe din regiune. În 2018, cifra de afaceri a companiei Vivre Deco s-a situat la 193 de milioane de lei (42 mil. euro).

„Pentru modelul nostru, care este destul de limitat pentru că vindem doar online şi livrările durează mult pentru că livrăm pe stoc furnizor, competiţia puternică din offline este cea mai înaltă barieră de intrare. Pentru noi com­plicat este în Polonia, unde sunt multe companii în offline. Însă, cu siguranţă sunt multe opor­tunităţi, e foarte uşor să faci business la export pentru că sunt aceleaşi reguli. Se face business la fel din punct de vedere administrativ“, a spus Monica Cadogan în cadrul conferinţei „Hello, Bucureşti!“, organizată de Ziarul Financiar şi Banca Transilvania.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO